1. Üldised põhimõtted

1.1. Käesolevad Ostutingimused kehtivad e-poe www.nordensmile.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe omaniku MARLIN OÜ, registrikood 16858222, asukoht Härma, Kõlbi küla, 66505 Antsla vald, Võru maakond (edaspidi nordensmile.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks Ostutingimustele reguleerivad Kliendi ja nordensmile.ee vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused, valitsuse määrused, väljakujunenud head tavad ja terve mõistus.

1.3. Kui Ostutingimuste mõni punkt on vastuolus Eesti Vabariigi seadustega, siis lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.

1.4. Nordensmile.ee jätab endale õiguse käesolevaid Ostutingimusi muuta tulenevalt seadusandluse või ärikeskkonna muutumisest. Ostutingimuste muudatused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumisest e-poe interneti leheküljele Ostutingimused. Kui Klient esitas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses on ette nähtud teisiti.

1.5. E-poes www.nordensmile.ee tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud Ostutingimustega ja on nendega nõus.


2. Kaupade info ja hinnad

2.1. Nordensmile.ee e-poes müüdavate kaupade hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad 0% käibemaksu.

2.2. Kaupade hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu. Kauba kohaletoimetamine tasu suurus sõltub kohaletoimetamise viisist, mille valib Klient

2.3. Nordensmile.ee jätab endale õiguse kaupade hindasid korrigeerida vastavalt sellele, kuidas muutuvad sisseostuhinnad.

2.4. Kui Klient esitas oma tellimuse enne kauba hinna muutmist, kehtib talle hind, mis on näidatud tellimuse kinnituses.

2.5. Nordensmile.ee e-poes on iga toote juures lisainfo, millega tuleb tutvuda, et veenduda toote sobivuses.

2.6. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.


3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikkinud nupule “Lisa ostukorvi.”

3.2. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

3.3. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

3.4. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

3.5. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamisviisi ning kontrollib, kas Saaja andmed on korrektsed.

3.6. Ostu-müügileping loetakse Kliendi ja nordensmile.ee vahel sõlmituks, kui Klient on tellimuse esitamiseks vajutanud nupule Kinnitan tellimuse.

3.7. Pärast "Kinnitan tellimuse" nupule vajutamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

3.8. Kui tellimuse kinnitus ei ole kohale jõudnud 1 tunni jooksul, palume ühendust võtta nordensmile.ee e-poe klienditoega aadressil info@nordensmile.ee


4. Tellitud kauba eest tasumine

4.1. Tellitud kauba eest on võimalik kohe mugavalt ostu vormistamise käigus tasuda internetipangas makselingi kaudu. Makselinkide teenusepakkuja on Montonio Finance UAB. Krediitkaardimaksete töötleja on Stipe inc. Maksta saab eurodes.

4.2. Pärast ostu vormistamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus/arve.

4.3. Kui Klient ei tasunud pangalingiga ostu vormistamise käigus (valis makseviisiks pangaülekande), leiab ta e-mailile saabunud tellimuse kinnituselt nordensmile.ee pangarekvisiidid kauba eest tasumiseks. Sellisel juhul eeldab nordensmile.ee, et Klient tasub kauba eest 24 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui makse ei ole laekunud 24 tunni jooksul, siis tellimus tühistatakse.

4.4. Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

4.5 Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed eraldiseisvalt vastutavale töötlejale Montonio Finance UAB-le.


5. Kaupade kättetoimetamine

5.1. Pärast tellimuse eest tasumist toimetatakse kaup Kliendini. nordensmile.ee e-pood saadab kaupa üle Eesti pakiautomaatidesse. Laos olevate toodete kohaletoimetamine võtab aega Eesti siseselt 3-5 tööpäeva. Nädalavahetuseti ega riiklikel pühadel tellimusi ei postitata.

5.2. Kliendil on võimalik valida järgnevate kohaletoimetamise viiside vahel:

5.2.2. SmartPost/Omniva Eesti.  Kliendile tuleb sõnum, kui pakk on jõudnud Teie poolt valitud pakiautomaati.

5.2.3. SmartPost Soome pakiautomaati (pakke- ja saatekulud 14 EUR). Alates 100€ ostult on saatekulu pakiautomaati Eesti siseselt tasuta. Kliendile tuleb sõnum, kui pakk on jõudnud Teie poolt valitud pakiautomaati.


6. Kauba tagastamine/ümbervahetamine

6.1. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

6.2. Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist täites tellimuse tagastamise avalduse SIIN.

6.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Hügieenilistel põhjustel kasutatud/proovitud Nordensmile hambavalgendustooted tagastamisele ei kuulu, v.a. juhul kui tegu on praaktootega/defektse tootega. Veendu enne ostu oma ostus ning tutvu kindlasti vastunäidustusega tootelehel!

6.4. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.5. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.

6.6. Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€ (kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta).

Tellimuse tagastamise avalduse leiad SIIT

7. Vastutus ja vääramatu jõud

7.1. Nordensmile.ee vastutab Kliendi ees MARLIN OÜ poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2. Klient vastutab nordensmile.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

7.4. Nordensmile.ee ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.


8. Isikuandmete kaitse ja andmete turvalisus

8.1. Nordensmile.ee kogub Kliendi isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.

8.2. Nordensmile.ee säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.

8.3. Töödeldavad isikuandmed on Kliendi nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja postiaadress.

8.3. Nordensmile.ee kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks.

8.4. Klient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid ning edastada logistikapartneritele vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.

8.5. Nordensmile.ee ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele Smartpost ja E-kuller kauba kohaletoimetamiseks.

8.6. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt. Kliendil on ka õigus näha, muuta ning kustutada tema kohta kogutud isikuandmeid. Selleks võtke ühendust isikuandmete kaitsmise eest vastutava isikuga.

8.7. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool nordensmile.ee e-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. nordensmile.ee e-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

8.8. Nordensmile.eee-poes maksmine on turvaline ja lihtne. Valide pangalingi suunatakse teid vastava panga internetipanka, kus saate makse turvaliselt sooritada pangasüsteemis. Valides maksmiseks VISA või MasterCardi suunatakse teid Nets Estonia AS-iturvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardikehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Isikuandmete kaitsmise eest vastutab MARLIN OÜ juhatus.


9
. Küpsiste kasutus

9.1. Nordensmile.ee kasutab kasutab „küpsisteks“ (cookie) kutsutavaid tekstifaile, mille eesmärk on aidata veebipoodi arendada ja tagada Kliendile parim kasutajakogemus.

9.2. Küpsiste kasutamine võib tähendada ka Isikuandmete töötlemist. Nordensmile.ee e-poe kasutamisega annate oma nõusoleku küpsiste kasutamiseks vastavalt siinkohal toodud kirjeldusele (välja arvatud juhul, kui olete oma veebilehitseja seadistanud küpsiseid mitte vastu võtma). Küpsiste mittelubamine võib piirata nordensmile.ee e-poe kasutusmugavust ja -võimalusi.

9.3. Nordensmile.ee e-pood kasutab külastatavuse jälgimiseks Google analüütikatarkvara. Nimetatud tarkvara kasutab analüütilisi küpsiseid, mille abil on võimalik tuvastada külastajate lehel viibimist. Neid küpsiseid kasutatakse ainult statistikaeesmärkidel ja üksikkasutajaid ei ole võimalik nende abil tuvastada. Külastajate isikuandmeid Google’ile ei edastata.

9.4. Nordensmile.ee e-pood kasutab funktsionaalsuse tagamiseks tehnilisi küpsiseid, mille puudumisel ei oleks võimalik e-poest oste sooritada.

9.5. Nordensmile.ee e-pood kasutab kasutajate autentimiseks autentimise küpsiseid.


Küpsiste kasutamise piiramine või täielik loobumine

Arvutikasutaja saab ka ise rakendada ennetavaid meetmeid, et vältida küpsiste salvestamist tema arvutisse. Selleks tuleb muuta veebilehitseja privaatsusseadeid. Kõikide küpsiste blokeerimine võib küll aidata kasutaja privaatsust kaitsta, kuid samas piirata ka mõne võrgulehe kasutusvõimalusi.

Kasutaja võib alustada sellest, et blokeerib veebilehitsejas kõikide küpsiste kasutamise ja edaspidise kasutuskogemuse põhjal lubab küpsised ainult nendele võrgulehtedele, mida ta usaldab.

Järgnevad viited juhendavad, kuidas kasutaja saab häälestada enamlevinud veebilehitsejaid küpsiste ja turvaseadete osas:

Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835
Crome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
Firefox: http://support.mozilla.org/en-US/kb/Clear%20Recent%20History
Opera: http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy
Safari: http://support.apple.com/kb/PH5042


10
. Muud tingimused

10.1. Käesolevate ostutingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui erimeelsusi ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaebuste komisjoni.

Meie kontaktandmed:

MARLIN OÜ
Reg.nr: 16858222
Juriidiline aadress: Härma, Kõlbi küla, 66505 Antsla vald, Võru maakond
E-mail: info@nordensmile.ee

Käesolevad Ostutingimused kehtivad alates 01.09.2022